DU ÄR MITT ALLT<3

Älskling, du är mitt allt.. Även om jag inte alltid visar att jag uppskattar dig så gör jag det så otroligt mycket. Du är det finaste jag har och jag skulle aldrig vilja leva ett liv utan dig. Igentligen är det så sjukt att vi är så otroligt lika eftersom vi träffades på ett så udda ställe.. men ibland när jag tänker efter så är det just det som förde oss samman. Jag kände på något sätt att jag var tvungen att prata med dig, och på den vägen är det.

Många frågar, "Hur länge tror du att det håller med Calle"? Många tror att det vi har inte är något som kommer hålla en längre tid.. men jag VET att det kommer hålla förevigt. För utan dig är jag ingenting, du är den som jag går upp för på morgonen, den som jag blir lycklig av att träffa, och det är därför jag blir irriterad när folk ifrågasätter oss.. och hur länge jag tror att det kommer vara vi.. för om jag trodde att någon annan var rätt för mig så skulle jag aldrig vara med Calle, men nu är det inte så..

För Calle är just den som jag blir lycklig av att leva med, och som jag avgudar mer än något annat, och som får mig att aldrig tvivla på att riktig KÄRLEK exsisterar och fjärilar i magen likaså.. så därför vill jag bara säga en sak till dig min älskade lilla Carl-Henrik, 

JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback