Stallet, Sats och Studiebidrag :)

På morgonen var jag i stallet och fixade samt red slingan med Tollan :) Musse har ju haft vintervila i lite över en vecka nu :) Vill rida honom, men icke! Längtar tills i februari då vi ska sätta igång honom igen :)

Skyndade sen hem och duschade och åt lite lunch för att sen stressa iväg till Sats och lämna polisinformation om mig till chefen :) Vi hann inte skriva avtal idag för hon var lite bissy, så hon ska ringa mig så tar vi det en annan gång :) Men jag fick iallafall 2 tider där de behöver jobbhjälp :) Självklart sa jag ja :)

Sen bar det av till Täby Centrum och SEB för att ta ut mitt studiebidrag :) Och efter det pumpade jag det ena däcket på min bil som är helt stört och måste fyllas på varje vecka :) Och nu sitter jag här hemma och väntar på min kära vän Linnea som ska komma hit och baka bullar med mig alldeles strax :)

Mums filibabba :)

Jämför denhär bilden på Allén jämför med den jag tog i höstas som sitter i min header :) Skillnad va?



Här kommer Musse's namnskylt som jag beställde när vi var i globen :) Fick hem den idag :)



Och här kommer en bild på Musse som äter kladdig betfor och pellets :)



Fina häst jag tycker så mycket om dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback