Nyårsafton :)

Här kommer lite uppdateringar från varje månad år 2010 :)

Januari



Tollan och jag innan en vinterpromenad då det var -20 grader ute :)

Februari

Jag gav Calle en jättefin tavla i alla hjärtans dag present som det stod en fin liten text på :)
men uppladdningen går lite trögt så vi får se när bilden på den kommer upp :)

Mars



Jag bakade en massa härliga bullar som jag, vänner och familj gladeligen åt upp :)

April



Elitlaget i Hamre, 120cm förklass :) Mitt lag, Märsta ridklubb vann sen omgången :)

Maj




Vi tävlade i Högbo ridklubb och jag red min första 140cm klass för året
med 4 fel i grundomgången :)

Denhär månaden föddes min lilla Casper :)

Juni



Denhär månaden såg jag min älskade vän för första gången, endast 5 veckor gammal :)
Du är finast i världen :)


Juli



Vi hämtade hem dig min älskade vän :) Du var lite rädd till en början, men
blev snabbt vän med oss och lilla Ester :)

Augusti



Vi deltog i Stockholms FRK's kringklasser vid SM i hoppning för häst :)



Vi tävlade i Tierp, första 140cm klassen sen vi kraschade i Norrköping
och blev placerade :)

September



Vi var i Gävle och tävlade, och blev placerade i 140cm igen och kvalade till YRSM :)
Casper fick självklart följa med :)

Jag fyllde också 18 år denna månad :)

Och jag tog körkort :)

Oktober



Vi köpte vår vackra lilla 3 åring Mrc Qumulus, även kallad "Musse" :)



Min kära vän Linnéa fyllde 18 år och vi var ute och firade henne :)



Jag bakade en chokladpannkakstårta till min älskling som fyllde 20 år :)

Jag och Tollan tävlade vår första elittävling på strömsholm tillsammans :)

November



Jag och Tollan tävlade i Södertälje med blandade resultat :)

December



Vi var ute och red, gick promenader och firade världens bästa jul och nyår
tillsammans med vår familj :)



Jag och älsklingen firade 2 år tillsammans den 15 december :)

2010 har varit ett helt underbart år, och jag kan inte annat än hoppas
att 2011 ska bli likvärdigt eller bättre än vad dethär året har varit :)

Gott nytt år på er!


Kommentarer
Liza - Mamma till Joline säger:

Tack så mycke :)

Vi gjorde inte så stor grej av de till hundarna utan lät dom hälsa när dom va i rätt sinnesstämmning och nu verkar dom inte bry sig så mycke.



Gott nytt år på er - Kram

2010-12-31 | 20:54:55
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback