Dag 03 Mina föräldrar

Mina föräldrar är två personer som jag respekterar oerhört mycket. Och som jag nämnt tidigare älskar jag både min mamma och pappa otroligt mycket men har ett speciellt band med till mamma :)

Min mamma heter Susanne men kallas för Sussie och är 44 år men fyller 45 år i februari :) Hon älskar att träna och hålla sig i form, men är samtidigt en riktig godisgris! Hon älskar djur och skulle aldrig kunna leva utan dem :) Vi delar alla intressen och hon gör precis allt för mig och för att jag ska må bra :) Jag älskar dig mamma

Min pappa heter Leif men kallas för Leffe. Han är 49 år men fyller 50 år i januari :) Han tycker om att träna och äta god mat, och är dessutom riktigt duktig på att laga mat :) Han har också ett eget företag som heter Lagringen och ligger i vallentuna. Vi har inte riktigt samma relation som jag och min mamma, men jag vet att han älskar mig väldigt mycket ändå och självklart älskar jag honom :)

Dethär var lite fakta om mina föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback