Casper 7 månader :)

Hejhej:)

Idag är det Caspers 7 månaders dag:) Han har blivit så himla stor och jag tycker att en av de bästa valen jag gjort i mitt liv var att köpa honom:) Kommer aldrig ångra det någonsin:) älskar denna underbara lilla hund över allt annat:)

Sen är det också 6 månader kvar till min studentdag idag:) Ett halvår bara! Tänk så fort tiden går, känns nästan som det var igår Calle tog studenten. Men det var exakt ett halvår sen:) Jag är så trött på skolan nu, vill bara ut och jobba! Men när man inser att det är så kort tid kvar så försvinner en del av depressionen. Känns som att när man har slutat skolan så börjar livet på riktigt. En egen familj, lägenhet och jobb blir till ens vardag och man börjar försörja sig själv och stå för egna val och värderingar i livet som ingen annan än jag själv kan påverka. Och nu är det inte långt kvar tills jag får allt dethär:) så underbart. Jag hoppas bara att alla i min närhet kommer förstå alla de beslut jag gör i framtiden, så att vi alla i slutänden fortsätter vara precis såhär lyckliga som vi är nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback