Snart sovdags..

Snart äre sovdags, ligger och kollar tv med älsklingen och Casper. Det har varit en mycket turbulent dag som tillslut ordnade upp sig iallafall. Sån himla lättnad! Skolan gick bra, fick en ny uppgift i sv c, vi ska göra en egen PowerPoint presentation för klassen vilket ska bli skitkul! Hade sen mitt första projektmöte med min projekthandledare, vi kom överens riktigt bra och vi la upp en bra plan inför höstens arbete:) som det kontrollfreak jag är kände jag mig nu lite extra nöjd över att ha kontroll över situationen. Imorgon väntar min och Caspers första valpkurs, vilket ska bli riktigt spännande:-) hela min dag imorgon är verkligen fullpackad med saker att göra så nu ska jag ta och lugna ner mig själv lite och såsmåningom sova, så att jag kan storma morgondagen med största möjliga koncentration;). Puss och godnatt på er!<3

Kommentarer
camilla säger:

jag har gjort massor pp-arbeten i och med min inriktning så säg till om du vill ha ngn hjälp :D

2010-08-31 | 22:17:04
Bloggadress: http://camzilla.blogg.se/
Anki - mamma till Jamie säger:

Jag förstår dig precis :D

2010-09-01 | 08:46:04
Bloggadress: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback