Känner att jag börjar bli förkyld..

Känner att jag börjar bli förkyld.. Vaknade med halsont imorse och har nyst och snorat hela dagen i skolan idag så det är nog en förkylning på G. Men jag kom hem till en jätteglad Casper så allt kändes genast bättre :)

Släppte lös honom lite i hela huset och han sprang genast in i vardagsrummet och gav ifrån sig ett glatt skall.. Eftersom mamma låg och sov gick jag in i rummet för att se vad han höll på med, då satt den lilla busen i soffan och glodde på mig precis som om han tänkte "vad glor du på då"? och sen skällde han och började busa runt i soffan som en liten vilde... Han är så söt :)

Idag hade jag Naturkunskap B och Svenska C..Det gick helt okej men naturkunskapen är verkligen inte mitt ämne för fem öre.. Det skulle handla mycket om kemi, fysik och biologi sa läraren men då kände jag att den enda roliga delen möjligtvis då är Biologin.. Det verkade också vara många mål som skulle uppfyllas, så jag kände bara att det verkade vara en jobbig kurs överlag.. Men läraren är jättebra (hade henne i a-kursen) så de ska nog gå bra ändå..

Svenska C däremot verkar vara en lätt och rolig kurs, och läraren som alla sagt var en sån bitch, verkade faktiskt riktigt trevlig.. Det kanske kan bli nått av denhär terminen ändå.. :)

Nä, nu ska jag lägga mej och kolla på Tv och plugga körkortsteori :)

kramkram 

Kommentarer
josefin säger:

jaha, hur gammal är du så va går du i , unversitet/gymnasium :D?

2010-08-19 | 15:07:02
Bloggadress: http://ledner.blogg.se/
Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna. säger:

jag skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig här http://sjondinen.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment jag tackar dig såklart i form av en fet länk efter tävlingen :) jag är nummer 3 och man får rösta 2 gånger :) det skiljer bara en röst mellan mig och en annan tjej och tävlingen avgörs IDAG! snälla hjälp mig att vinna!

2010-08-19 | 18:45:42
Bloggadress: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback