Inatt sov jag sammanlagt..

Inatt sov jag kanske sammanlagt 3 timmar på hela natten.. Har varit så sjukt förkyld och haft så ont i halsen så jag vet inte vad. Hoppas det blir bättre till imorgon, för då ska jag jobba :) Behöver verkligen pengarna också så jag kommer iförsig gå dit även om jag mår skitdåligt, men ändå..det är ju aldrig särskilt kul att ha ont i halsen.

Drömde världens skummaste dröm inatt också, drömde att ja tävlade 140 och så ropade de ut mig som vinnaren, men jag hade av någon anledning tagit av mig alla kläder och sprang runt i morgonrock på tävlingsplatsen, och fick panik och började skrika, mamma vart är mina kläder, jag kan ju inte gå in på prisutdelning, jag är ju NAKEN! :P haha, sen vaknade jag :D Undra varför man drömmer som man gör ibland :P

ska lägga upp lite bilder på Casper strax också :)

Kommentarer
Cissi säger:

Trevlig helg! =)

2010-08-20 | 18:19:30
Bloggadress: http://ceciliav.com
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ säger:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-20 | 18:37:47
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback