Hemma igen...

Då är man hemma ifrån skolan igen! Började 10:00 imorse och efter att timmen med naturkunskap B hade gått väntade håltimme fram till kl. 13:00 då min körlektion började. Svenskan var nämligen inställd :D Körlektionen var mina 15:e timmar totalt och det gick jättebra. I början glömde jag titta lite efter skyltarna osv. men efter lite tjat från läraren så var jag på G igen :)

Min körlärare berättade att på nästa lektion som är på måndag, då ska jag köra med honom, men lektionen efter ska jag köra med en annan lärare, som mest ska åka med och säga vart jag ska åka, ungefär som på en "låtsas"uppkörning :D Då kommer jag vara lite nervös tror jag! Men ska försöka använda allt jag lärt mig och göra så! :) Lektionen efter, alltså min sista lektion skulle spenderas i stan, och den är bara en timme lång så kan tänka mig att jag får kolla lite under motorhuven också :)

Älsklingen fick också veta igår att inflyttning i vår nya lägenhet kommer att ske i Juni nästa år! Så man kan ju hoppas att det händer innan jag tar studenten :D Vore ju underbart!

Nä, nu kom mamma precis hem från Ica, så nu ska ja ta och äta lite Jordgubbskräm som hon har köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback