GOD KVÄLL :D

Halloj! Jag har verkligen skrivtorka och vet inte alls vad jag ska skriva, mår dock lite bättre idag men känner mig fortfarande lite hängig och trött. Just nu längtar jag bara tills min älskling ska komma hem från träningen, vill bara krama om honom och pussa på honom :)

Casper har varit jätteduktig idag! Han börjar verkligen förstå dethär med sitt och ligg.. men jag får inte öva för länge för då tröttnar han, måste verkligen köpa Frollic eller nått som smakar lite mer gott än vanlig hundmat när man ska belöna honom :D Snart kan jag boka vår valpkurs som vi ska gå i septemer/oktober också.. Ska bli superkul och spännande! :)

Nä, nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen gå o lägga mig och mysa framför TV:n :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback