Älskling har bokat lägenhet!

Regn, regn och regn! Usch vad trött jag är på dethär vädret nu! Har som tur är hoppträning ikväll och då är det inomhus, tror ja till 99% iallafall :)

Juste! Älskling har bokat en lägenhet i ett område som håller på att byggas för fullt :) I veckan skrivs papprena och nästa vecka är det möte med mäklaren för att skriva vad vi vill ha för färger och maskiner hit och dit :) Vårat lägenhetshus kommer bli klart någonstans mellan April-Juli 2011 :) Jag längtar som en tok redan! Det är en 2:a på 55 kvm, helt perfekt för oss två :D

Nu ska jag gå och plugga lite körkortsteori :)

Kommentarer
Johanna säger:

Gud vad kul! Grattis! :D Var ligger det någonstans?

2010-08-26 | 10:43:50
Emma säger:

Tack :) Vill inte skriva här vart det ligger, men om du tar grannkommunen till vart jag bor :) I samma kommun som din mamma :)hehe

2010-08-26 | 16:13:50
Bloggadress: http://egulding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback