6:e körlektionen...

Idag hade jag min 6:e körlektion och mina 11 timmar av de totala 20 :) Det gick jättebra! Gjorde visserligen några slarviga misstag, men vafan.. Jag är ju där för att lära mej :) Imorrn börjar ju skolan och då ska jag skicka in mitt schema till hon som ger ut körlektionerna så att jag kan få alla mina innan jag ska köra upp :D

Såg förresten några små vilsna 94:or utanför skola idag när jag övningskörde med bilskolan.. Tyckte riktigt synd om dom, för det första har de 3 år kvar av plugg, och för det andra vet jag exakt hur det känns att vara i deras ställe.. Alldeles ensam i en ny skola med massa människor runt omkring sig som man inte har en aning om vilka de är :P Menmen, that's life I guess:)

puss&kram 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback