Update sjukhusvistelsen!

Igår fick jag åka hem på permission över natten vid 20:30 ungefär, men var tvungen att vara tillbaka på sjukhuset kl 08:00 imorse. Var dock väldigt skönt att få sova i sin egen säng! Hade knappt sovit något alls natten till igår, när jag låg kvar på sjukhuset. Men nu känner jag mig rätt utvilad! 

Igår steg mitt blodtryck så jag hade som högst 160/100 och 150/110. Vad jag förstår är det undre trycket mest allvarligt. Så jag fick lite blodtrycksmedicin och då sänktes det till 150/100 iallafall. Men så började jag få mycket förvärkar så de var tvugna att hålla koll på det också på CTG. Barnmorskan sa att det kan va så att bebisen vill ut tidigare pga att kroppen känner av att jag blivit sjukare. Att kroppen försöker göra sig av med problemet typ. Men eftersom de inte ökat i styrka på några timmar så gjorde de inget åt det :) så vi får se hur allt fortsätter idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback