Händelserik dag :)

Hej hopp alla glada! Dagarna bara flyger förbi här på BB Sophia och snart är det dags för oss att åka hem till vår lägenhet och vardagen. Känns nästan lite overkligt för mig efter snart två veckors vistelse på sjukhus. Längtar så oerhört mycket efter vår säng, våra hundar och min häst. Och såklart efter känslan av att bara vara hemma och kunna äta vanlig mat :) 

Imorgon ska sköterskorna prata med oss om hemsjukvården och hur den går till. Eventuellt får vi åka hem redan imorrn, men troligtvis blir det på tisdag :) vore ju dock sjukt bra med hemgång redan imorgon, speciellt eftersom det är min födelsedag. Men så blir det säkert inte ;) lika bra att förbereda sig på att stanna här längre, så man inte blir så besviken om det visar sig att man måste stanna ett par dagar till :) 

och juste! igår skickade vi in namnpappren där vi skrivit vad vår lilla son ska heta. Liam Carl Milian blir hans fullständiga namn :) väldigt fint tycker vi! Men nu måste jag förbereda lite inför matning av gossen och så nattning av mig själv. Ha det gott! 






Kommentarer
Ann-Maj o Hasse säger:

GRATTIS på FÖDELSEDAGEN

2014-09-15 | 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback