Återbesök och hemsjukvård!

Idag har vi varit iväg på ett återbesök på Danderyds sjukhus, på obstetriska mottagningen. Fick träffa den gulliga barnmorskan som hade hand om mig den dagen då det bestämdes att lilleman skulle plockas ut. Kändes såå bra att få träffa henne igen! Verkligen en supergullig och trevlig liten kvinna :) sen fick vi träffa läkaren och de sa att jag nu var frisk från havandeskapsförgiftningen :) Äter ju inte längre någon medicin mot blodtrycket, och ändå låg det bara på 120/80. Så snart borde det vara nere på mitt normala värde! Fick även prata lite om själva kejsarsnittet och hur läkningen går och så. Sen diskuterade vi även lite om hur det skulle gå till om man skulle vilja få fler barn nån gång i framtiden. Skönt att få prata ut lite om sina funderingar :) 

Sen åkte vi hemåt, hela lilla familjen och inväntade hemsjukvården. När vårdaren väl var här fick vi veta att Liam hade gått upp 80 gram sen i måndags, och vägde nu 2280 gram. Huvudomfånget var även 32,5 cm nu, till skillnad från de 31 cm de var när han föddes :) han växer och frodas den lilla prinsen! Min helt perfekta och underbara lilla älskling ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback