Viktresa!

Min viktresa fortsätter i sakta mak ner mot min målvikt. Vid förra invägningen låg min vikt på 63.3 kg och gick dagarna därefter upp till 63.6 kg. Men nu imorse stod vikten på 63.2 kg och verkar därmed ha börjat gå åt rätt håll igen. Väldigt trevligt! 

Har fortsatt med ägg och frukt frukost, lunch utan kolhydrater och mellis i form av kvarg och frukt. Därefter middag med lite kolhydrater och sen kanske lite nötter eller en frukt till kvällsmellis. Har även börjat med lite egna övningar som man kan göra hemma för att stärka rumpa och lår. Tempot på promenaderna har jag försökt öka litegrann också. Så nästa vecka hoppas jag vara nere på 62 kg! Bara att fortsätta kämpa så ska det nog gå det med :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback