Ny hårfärg!

Igår bestämde jag mig för att fixa håret inför hösten. Och eftersom det är så sjukt dyrt att gå till frisören helatiden, så fixade jag håret på Calle och tvärtom. Jag färgade lite mörkare brunt och det blev faktiskt riktigt bra! Dock är det sjukt ovant nu såhär i början. Men jag tänkte att under hösten är det skönt att vara lite mörkare, och sen kunna bli lite ljusare när våren kommer. 

Får se om jag kanske färgar i någon ljusare brun nyans framöver, ifall detta känns för mörkt. Men just nu känns de rätt bra! Eventuellt får jag fylla i med lite mer färg där lite ljusare slingor kommer fram, men jag får se. Tycker det kan se lite coolt ut också :) såhär blev förändringen iallafall! 

Till vänster är min gamla färg och till höger är den nya. Som för övrigt ser mycket mörkare ut på bild än vad den faktiskt är :) 


Och såhär ser det ut framifrån. Lite suddig bild, men man ser ju helheten iallafall :) 


Vad tycks? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback