Lördag!

Igår kväll ville Liam inte somna, utan han ville bara äta helatiden. Till och från i två och en halv timme höll han på. Tillslut vid 01:30 hittade han ro och kunde somna. Han åt en gång till vid 06 och sen sov vi till 10:30. Skönt! 

När Calle kom hem från gymmet åkte vi och pysslade om Tollan. Blir så lycklig av denna hästen. Världens finaste är hon. Rid abstinensen är stor nu och ingen längtar nog mer än jag efter att få rida. Men snart så! 

Väl hemma gick vi en långpromenad med hundarna. Måste ju promenera minst en timme varje dag nu när jag försöker gå ner i vikt. Och idag när vikten gått ner till 64.1 kg så kände jag mig mer motiverad också. Vädret var sådär ruggigt härligt, och löven prasslade sådär som de bara gör på hösten. Mys! Hoppas eran lördag varit bra! 







Kommentarer
Carrå säger:

Kanske har lust att ta en promenad med mig någongång kan jav få passa på att se bebisen är nyfiken :). Vart i Vallentuna var det du bodde?:)

Svar: Absolut! Vi bor i bällsta :)
Emma Gulding Jerrewing

2014-10-20 | 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback