Kärleken till sitt barn

Alla som fått barn säger alltid att man inte kan förklara för nån hur man känner för sitt barn. Det bandet man får med sitt barn, och den kärlek man känner för sitt barn säger alla är så svår att sätta ord på. Jag har alltid undrat hur den känslan känns, och nu vet jag. Den är helt underbar och ljuvlig. Känslan av att ha någonting som är bara mitt och Calles, en del av oss som gör oss till en egen liten familj.

All kärlek jag känner för dig min fina lilla son, den går verkligen inte att förklara eller ens sätta ord på. Jag älskar att vara mamma och allt som där hör till. Det är bättre än jag kunnat hoppas på, även om det stundtals är väldigt krävande. Jag hoppas bara kunna vara en så bra förälder till dig, som mina föräldrar varit mot mig. Och att finnas där och stötta dig i ditt liv, precis så som min mamma alltid peppat och stöttat mig. Jag kommer göra allt för att du ska vara trygg och lycklig, min fina lilla pojke <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback