Svacka!

Denhär veckan har de varit lite struligt med viktnedgången. Har inte gått ner mina 0.5 kg som jag brukar, utan har istället gått upp 0.2 kg. Inte så mycket, men ändå jävligt irriterande! Tror det kan bero på att jag tränar 3ggr/vecka nu och kanske börjar bygga lite mer muskler. Men fläsket ska ändå bort, trots tillägg av muskler. Så nu hoppas jag på att komma ner till 60 kg nästa vecka. Så nu jävlar ska jag kämpa på och inte tappa motivationen bara för jag fått ett litet bakslag. 

Positivt är dock att min mage börjar kännas mycket plattare nu, förutom ytterst lite skinn som måste dra sig tillbaka. Men sånt är svårt för mig att påverka, så det får ta den tid det tar. Nu har jag istället 1.7 kg att fokusera på att få bort på 3 veckor. Så nu kör vi! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback