Kroppen två månader efter kejsarsnittet!

Gjorde ett litet collage med bilder på mig efter att Liam hade fötts. Datumen står på bilderna, så man ska kunna se utvecklingen som skett under dessa två månader som vår lilla pojke har funnits med oss. Har fortfarande 2.8 kg kvar så det är mitt fokus att förlora det fettet nu, möjligtvis lite till. Men mitt mål är sen att kunna börja träna igen i slutet på november. Då vill jag börja stärka min kropp och få lite slanka och snygga muskler, så då är det möjligt att jag går upp något kilo igen. Muskler väger ju mer än fett :) 

Hur går det för er därute? Är ni missnöjda med er vikt så sätt igång. Man behöver inte springa och hålla på för att gå ned i vikt. Det räcker med att ändra kosten och gå promenader till en början. Det är vad jag har gjort och se hur mycket som hänt på bara två månader. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback