Första gympasset!

Idag åkte jag och Linn iväg med våra små bebisar till sats. Sen körde vi lite styrketräning och jag la fokus på rumpa, ben och rygg. Nu är jag heeelt slut! Mina ben är som spaghetti, och jag tränade ändå bara med lätta vikter på mellan 5-15 kg. Sjukt hur snabbt man tappar muskler! Men nu är jag taggad på att komma i form. 

Liam och Leah fick vara på Minisats medan vi tränade och det gick jättebra! Så roligt! Dock var jag allmänt förvirrad och glömde bland annat fylla i Liam's kort för vistelsen på Minisats. Så Isabell fick påminna mig! Haha jag om nån borde väl veta att jag ska fylla i ett kort, jag kände mig verkligen helt virrig. Mycket att tänka på med en liten bebis och allt ;) 

Så nu är premiären gjord och förhoppningsvis kommer jag bli starkare och starkare med tiden. Och tillslut kommer jag vara mer vältränad än någonsin, eller nått. Det är min målsättning iallafall ;) Nu ska jag och Liam ut på promenad med hundarna. Hoppas ni får en trevlig dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback