Uteritt och tid med en fin vän!

Idag red jag ut en sväng runt granby på Tollan på förmiddagen. Hon känns riktigt mjuk och fin nu :) börjar dessutom ana att hon är dräktig, för hon är så himla flummig på ögonen. Inte alls lika vaken och pigg blick som hon brukar ha, utan lite mer flummig ;) 


Sen fick jag träffa min älskade vän Chloe för första gången på 5 månader! Hon har varit i kläppen och säsongsjobbat och är äntligen hemma några dagar nu, innan nya äventyr väntar :) så då passade vi på att luncha lite + promenera lite med hundarna :) såå mysigt att prata om allt mellan himmel och jord! 

På kvällen kollade jag och Calle på filmen the lone ranger, med bland annat Johnny Depp i en av huvudrollerna. Jättebra film verkligen :) hoppas ni har haft en trevlig kväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback