Sommaren är här!!

Vilken härlig dag dethär har varit! 27 grader i skuggan och strålande sol hela dagen :) Underbart! Började med lite jobb 9:30-13:30 på minisats i Täby centrum. Dock så ekade det tomt, misstänker att solen hade sin anledning i det ;) åkte hem och fixade iordning mig och vovvarna för lite stallmys. 

Tollan fick longeras i 20 min i pessoa selen och hon jobbade på riktigt bra! Sen blev det ett välbehövligt bad och sprayning av insektsspray för hennes del. Knotten är för jäkliga nu alltså! 

På kvällen kom Petra och Bea över till vår lägenhet med sushi. Såå gott! Jag bjöd på jordgubbar och vindruvor till efterrätt :) det var så mysigt att träffa mina små täbytjejer igen efter så lång tid! Tror det var 10 veckor sen vi sågs sist... Alldeles för länge! Väldigt trevligt hade vi iallafall, men nu ska jag hoppa i säng. Imorgon är det fredag, underbart väder och löning som väntar. Det kan ju inte bli annat än bra :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback