Finally friday!

Godmorgon! Vad skönt att det äntligen är fredag! Idag tog jag sovmorgon och ligger just nu i soffan och myser med hundarna. Igårkväll kände jag första sparkarna utanpå magen och nu på morgonen har det sparkats hejvilt. Idag går jag ju in i vecka 21 så vet inte om det har något med denna plötsliga utveckling att göra :) Så mysigt i varje fall och gör det hela lite mer verkligt :) 


Idag bjuder dagen på jobb 9:30-13:30 i Täby centrum, sen ska jag till stallet och mysa och ta in lite hästar. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och tänker inte skriva ett skvatt på tentan! Bjuder på två bilder från gårdagens lunch. Så jäkla gott! Hoppas ni får en riktigt trevlig fredag :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback