En underbar helg ❤️

Min matförgiftning verkar nu vara helt över, och jag känner mig piggare och piggare. Gårdagen spenderades först på jobbet och sen på kvällen kom Svinningeborna förbi på spontant mellomys, roligt! 


Idag hade jag utsläpp i stallet, sen tog jag en lång dusch och därefter myste vi framför en långfilm. Vi såg Django unchained, som var väääldigt bra! Med bland annat Jamie Foxx och Leonardo Dicaprio :) otroligt gripande men bra film! På eftermiddagen kom Alexandra över och åt fajitas med oss. Så himla mysigt! Världens finaste vän är hon ❤️ Imorgon börjar en väldigt hetsig vecka full av alla möjliga åtaganden. Skola, jobb, plugg, stall och allt möjligt. Men på fredag händer det massor av kul så den dagen ser jag fram emot mest :) men nu ska jag sova! Godnatt :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback