Söndags sysslor

Idag började vi dagen med morgon passet i stallet. Så nu är sista jobbpasset någonsin gjort! Idag släpptes Tollan dessutom ut på dygnet runt bete, så jag och Calle passade på att skura hennes box och fixa lite såna grejer också. Skönt att ha det gjort! På eftermiddagen åkte vi iväg till Täby centrum och därefter Arninge och köpte lite smått och gott. Jag hittade en långklänning, mamma leggings, två linnen, två bh-ar och en tjocktröja till mig :) såhär ser långklänningen ut förresten, väldigt somrig och fin :) 


Calle hittade bara två t-shirtar till sig själv. Han var lite kräsen idag ;) han tyckte dock att det var roligare att shoppa till bebis! Det blev massa olika bodys, byxor och mössor. Sen även två par strumpor och två par sparkdräkter. Vi köpte i både storlek 50 och 56 så att prinsen ska ha lite att växa i också :) När vi kom hem passade jag på att rensa bland mina kläder, så vi ska gå och skänka lite kläder nu. Sen fixade jag även iordning alla bebis saker i hans byrå. Så nu ligger det både kläder, sängkläder, nappar och apoteksvaror där i. Superbra och jätteskönt att ha ordnat med lite sånt :) 



Känns läskigt att det inte är så lång tid kvar nu. En tjej i stallet fick sin lilla dotter inatt, två veckor för tidigt, och då kändes allt plötsligt lite mer verkligt. Tänk att om lite drygt 15 veckor så har vi förhoppningsvis vår fina lilla prins här ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback