Måndag igen...

Idag jobbade jag 8-16 på nya sommarjobbet. Nu känner jag att rutinerna sitter lite mer och att jag börjar komma in i själva jobbet. Skönt! Hatar att känna mig sådär vilse som man ofta gör i början på ett nytt jobb ;) På eftermiddagen red jag och Tollan lite dressyr i ungefär 30 min. Fokuserade på lösgörande arbete och mycket sidvärtsrörelser. Hon kändes lite stel idag men kom igång tillslut och kändes finare mot slutet. Tog hjälp av gramanen för att lättare komma åt henne, har så sjukt svårt att sitta emot med rygg och mage nu vid ett ridpass. Då känns det liksom som att lillen skvalpar runt där inne i magen och då får jag håll. Sjukt obekvämt.. ;) men med gramanen får jag hjälp att orka sitta emot, nu när mina magmuskler verkar ha gått på ledighet ;) nu ligger vi i soffan och tittar avsnitt efter avsnitt av prison break. Sjukt bra serie! Förstår inte hur jag kunnat undgå den tidigare ;) bjuder på en bild på prinsessan från idag❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback