Ettårig bröllopsdag❤️

Tänk att det idag har gått ett helt år sen vi gifte oss. Ett helt år sen vi hade vårt helt fantastiska bröllop och blev man och hustru. Helt otroligt fort har tiden gått! Vi har under det gångna året sålt vår lägenhet, flyttat runt mellan olika tillfälliga boenden och sen tillslut hittat vårt nya hem. Men störst av allt är ändå att vi fick veta att vi skulle bli föräldrar. Vårat första år som gifta började tufft, men vi fanns där för varandra och tack vare det blev allt tillslut så fantastiskt som det bara kan bli. Jag älskar min underbara man så otroligt mycket så jag inte ens kan beskriva det. Han finns alltid där, han stöttar mig i allt jag gör och han pushar mig när jag inte vågar ta steget. Vi har alltid kul ihop, kan prata om precis allt och skäms aldrig över varandra. Han är min bästa vän och mitt livs kärlek. Tänk att jag hittade honom när jag bara var 16 år. Och redan då visste jag att han var mannen i mitt liv ❤️

Första pussbilden.
 Jag är 16 år och Calle 18 år. 


Något år senare <3 


Vår bröllopsdag <3 



Kan inte med ord säga hur lycklig jag är just i detta nu. Allt i mitt liv är precis så som jag vill ha det och lite till. Jag känner mig hundra procent lycklig för första gången på länge! ❤️ 

Dagen spenderades med en grillbuffe på Djurgårdsbrunns värdshus. Såå jäkla god! Vi satt ute i solen och bara myste. 


Sen gick vi en långpromenad på Djurgården, med hundarna och därefter blev det mjukglass. Sååå gott! 


Nu myser vi i soffan och kollar filmer och serier. Vi har haft en helt underbar dag och kväll tillsammans. Längtar tills lilla prinsen finns här och kan dela våra dagar med oss ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback