Tisdag 15 juli!

Långpromenad, fix på tomten och med fotoväggen inomhus, middagsmys och så kvällshäng i stallet har den här dagen bestått av. En skön dag! Hade dock önskat lite mer sol så man kunde åka iväg och sola o bada. Men vi får hoppas att de kommer i slutet av veckan, på någon av mina lediga dagar ;) 







Tollan verkar iallafall stormtrivas med sin nya roll som beteshäst ;) varje gång jag kommer upp till hagen så står hon och myser med sina kompisar. Så härligt att se! Dock har flugorna varit lite för eländiga i hennes ögon så jag har fått vara lite eländig jag med, och smörja in hennes ögon med tonvis av flugmedel. Så idag såg det iallafall lite bättre ut :) blir det inte bättre får jag åka iväg och köpa en flughuva! Men jag hoppas på att slippa det pga att hon så lätt får skav av såna... Men nu ska jag gå och lägga mig, imorgon består större delen av dagen av jobb, så då måste jag vara utvilad :) godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback