Stallmys, bad och middag!

På förmiddagen svängde vi förbi stallet och fixade med vattnet i hagen + pysslade om Tollan lite. Hon såg ut att må bra! Sen bar det av till skavlöten en sväng, där vi solade och badade i 3 timmar ungefär. Skönt! 


Sen drog Calle med mig till gymmet igen. Även idag blev det 30 min på crosstrainern, men med lite mer motstånd. Sen körde jag lite benövningar, armhävningar och så lite triceps övningar med Calle. Sjukt roligt! På kvällen åt vi middag hos våra nyfunna vänner Linn och Robin + deras dotter Leah. Mycket trevligt var det! Skönt att kunna promenera dit man är bjuden på middag, och inte behöva ta bilen jämt :) men nu ska vi sova, imorrn väntar jobb för min del. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback