Söndag 20 juli

Idag har jag jobbat på minisats på förmiddagen med härliga Isabel. Tiden går så fort när man jobbar med någon rolig :) sen gick vi en timmes promenad med hundarna, och passade på att stanna till hemma hos pappa och prata en liten stund. Sen bar det av till Täbban för att leta bikini till mig eftersom den jag köpte för två veckor sen har gått sönder. Hittade en blommig som passade bra, så den fick det bli! Ska försöka hitta en svart bikini överdel som jag kan ha till min svarta bikini underdel också. Men det får bli en annan dags projekt! På kvällen åt vi pulled pork hos Camilla och Slava, och sen blev det jordgubbar och glass till efterrätt. Mycket trevligt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback