Måndag 28 juli!

Nu har den sista semester veckan börjat :) vi började med att bara slappa och ta det lugnt i soffan ungefär till lunch tid. Sen åkte vi iväg till Viggbyholm och ett hundbad som finns där. Casper blev överlycklig och simmade som värsta lilla fisken. Kiara strosade mest runt i strandkanten, precis så långt ut så hon slapp simma. Den lilla latmasken ;) 


På eftermiddagen drog Calle med mig till Sats i Täby centrum. Jag har ju inte tränat på ett bra tag, så jag tänkte att nu får det fasiken vara dags. Så idag körde jag 30 min på crosstrainern, det blev ca 4.5 km. Sen hängde jag på Calle på lite rygg och biceps övningar. Och sen körde jag lite olika ben övningar själv. Sjukt roligt! Så från nu ska jag försöka träna 3-4 dagar i veckan :) nu har vi precis fixat oss och ska strax iväg och hämta upp Camilla och Slava. Sen bär det av till Vaxholm för lite middagsmys! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback