Funderingarnas dygn

Herregud vilken dag dethär har varit. Blandade känslor och mycket funderingar under natten har iallafall lett till att vi nu tagit ett beslut. Jag hittade ju mitt höstschema igår på nätet, och har efter många om och men kommit fram till hur jag ska göra med skolan. Kursen verkar jätterolig, men det spelar ingen roll när det är så mycket schemalagda lektioner och uppgifter som är obligatoriska. Med ett fullspäckat schema, som är tuffare än tidigare terminer + en bebis påväg så får man tänka till en extra gång. Därför har jag bestämt att det blir två terminers uppehåll från skolan och så får jag hoppa på't igen hösten 2015. Ska kontakta studievägledaren på måndag och komma fram till en plan med henne. Det jag vill fokusera på under hösten är att lära känna våran nya familjemedlem ordentligt, utan massa onödig stress runt omkring mig. Samt att vara en så bra mamma som jag bara kan till våran lilla son. Och det känns faktiskt väldigt bra att vi tillsammans kommit fram till dethär beslutet. Även om jag många gånger vill tro att jag klarar av allt och lite till, så är det ibland bra att inse att dygnet faktiskt bara har 24 timmar. 

Bjuder här på en bild från barnrummets ena sida. Nu börjar det bli lite mer klart, men det saknas fortfarande lite tavlor, någon vägglampa och lite krimskrams för att få lite mer myskänsla. Men det kommer så småningom ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback