Freaky friday!

Idag började vi dagen med lite shopping i Birsta köpcentrum. Vi hittade två par byxor och en tjocktröja till bebis, och Calle hittade en skjorta och ett par supersnygga shorts till sig :) såhär såg lillkillens kläder ut :) 

 
Och såhär såg min outfit ut på förmiddagen. Hade på mig en klänning jag fått utav min lilla mamma. Superfin och somrig! 


På eftermiddagen tog vi det lugnt en stund hemma hos Calles syster. Sen åkte vi iväg och badade med Calles pappa och ena syster + son. Idag åkte vi inte till en strand utan det blev till Himlabadets utomhusbad. Mysigt! På kvällen grillade och myste vi med nästan hela Calles familj. Calle har för övrigt blivit lilla 1,5 åringen Victors idol. Han går runt och ropar "Cajjee" hela tiden. Så söt! Han tycker verkligen om sin morbror och det är bara så gulligt :) 


Nu ska vi sova så vi är utvilade till morgondagens stora 40 års kalas :) godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback