Helena Schiller träning!

Idag var det Helena träning. Tollan var suuuperfin i början och lyssnade riktigt bra. Sen tror jag en kombination av att hon blev lite trött och att jag är lite ringrostig gjorde att hon började tjafsa i munnen och hålla på. Så en bana blev lite kaosig och sen fick jag säga till henne på skarpen och sen hoppade hon sista banan jättefint. Så nu ska jag tänka på allt bra som var idag och bara träna träna träna så att hon blir precis lika lydig i hoppningen som hon nu är i markarbetet, om inte bättre! Hon är ju ändå väldigt fin min lilla pärla, trots att hon är lite knasig ibland <3 bjuder på en bild från igår och en bild på banskissen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback