Tisdags hoppträning!

Herregud vad fin Tollan var idag på träningen. Idag var hon dyr! Synd att ingen var med och kunde filma mig. Vi fokuserade som vanligt på lösgjordhet, men även på att gas och broms fungerade utan tjafs och bråk. Tollan var lite stel i början men lossnade sen jättefint och hoppade sen en bana på 135-145 cm höjd och var så himla fin!!! Tänk vad de gör mkt att bestämma sig för innan ridpasset, hur man ska rida. Mitt mål idag var att ha henne alert och ihop arbetad men samtidigt lösgjord. Att jag skulle rida med mycket ben och inte åka häst. Och se så bra det blir då! Jag och Helena kom även överens om att vårt stora mål dethär året ska vara att starta några 150cm. Nu måste vi komma igång med träningen mot det målet, så hon har lite meriter sen när hon ska bli fölsto. Min fina lilla prinsessa❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback