Markarbete och dans

Idag har jag markarbetat lite med Tollan. Det blev lite sockerbitshinder på olika höjd. På ena långsidan två stycken med 13-14m mellan och på andra långsidan tre trav/galopp bommar och så 7m till ett litet sockerbitshinder. Tollan var lite tjafsig idag och väldigt pigg. På slutet lossade hon mer och mer men var fortfarande lite för vild för min smak. Idag drog hon väldigt mycket åt höger också. Jag måste verkligen tvinga in dendär höger bogen! Och hitta ett bra bett som gör att jag får ihop henne mer! Funderar på att hitta ett delta till pelham bettet eller att köpa ett pessoa bett. Får se vad det blir! 

Ikväll har vi kollat på lets dance! Kenza, Benjamin, Jasmine och Phoenix är mina favoriter! Kiara tyckte de var så kul att se på så hon somnade lite på sne i soffan ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback