En mycket bra måndag!!

Idag fyller min fina Mami år så jag svängde förbi henne mitt på dagen och gav henne en liten present. Ett silverhalsband med en berlock på med en rund svart diamant i. Superfin! Sen åkte jag vidare till tandläkaren som berömde mig för hur bra jag gjort rent mina tänder ;) inga hål hade jag heller så det var ju bara toppenbra! Dock såg hon att alla mina visdomständer knackade på dörren och snart skulle titta fram.. Blä!! Usch. Vill. Inte.. Åkte sen hem, tog mig i kragen och gick ut och sprang ca 6km med hundarna. Jag var så jäkla trött först men nu är jag supernöjd när jag väl kommit hem. Att Casper inte morrade åt en enda hund vi mötte var ju också superbra. En mycket bra måndag med andra ord :) nu ska jag hoppa in i duschen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback