Tränings update

Idag tränade jag veckans andra pass. Igår gav jag mig iväg till gymmet, för vädret var för dåligt för att gå långpromenad. Då fokuserade jag på rumpa och ben samt lite hårdare kondis träning. Idag blev det lite lugnare kondis träning samt fokus på bröst, axlar och rumpa i styrketräningen. Jisses vad trött jag blev! Träningsvärken i mina lår är helt insane. 

Nu ska jag strax ge mig ut på en timmes promenad med hundarna. Har ingen motivation alls, men det är bara att pallra sig ut om jag ska kunna bli smal nån gång. Målet för i år, eller mer innan vi reser iväg, är ju som sagt att komma ner till 60 kg prick. Så nu måste jag vara benhård med kosten fram tills vi åker. Vilket är nu på söndag :) hur går det för er andra med träningen? Kämpar ni på? Hör av er om ni behöver tips och motivation. Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback