Träning, mammahäng och stallmys!

Idag har jag hunnit med ett pass på gymmet. Körde 15 min kondis, så som jag alltid gör. Fortsatte sen med fokus på axlar och bröst, men la även in en rumpövning. Idag kände jag mig pigg och stark! 

Sen på eftermiddagen så var det återträff med föräldragruppen. Jag hann ju visserligen bara gå på den en gång innan jag lades in på sjukhus, men tänkte att de kunde vara kul att gå ändå. Så jag åkte dit och träffade några mammor och deras bebisar. Liam var äldst men vägde minst, våran lillskrutt. Fast lika lång som de andra var han iallafall ;) 

På kvällen bar det av till Tollan. Hon var fin i benen redan när jag hämtade henne. Så jag longerade bara i lite lunktakt i 30 min och sen fick hon bli ompysslad en stund. Idag hade hon blivit ännu tjockare, så fick öka längden på täckesremmarna under magen. Nu närmar sig fölis ankomst med stormsteg. Längtar! Men nu ska jag mysa vidare med lilla familjen. Ha en trevlig kväll! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback