Sex år tillsammans

Idag har vi varit tillsammans i 6 underbara år och gifta i 1.5 år. Det firade vi med en härlig trerätters middag på Texas Longhorn. Mamma och Fredde passade då lilla Liam så vi skulle få ha lite egentid, och han hade skött sig exemplariskt :) 

Hur som helst så har vi hunnit med mycket under åren som gått. Studenten, utlandsresor, förlovning, giftermål, flyttar och vår sons födelse är bara några av alla fantastiska saker vi upplevt tillsammans. Kan inte med ord beskriva min kärlek till dig min älskling. 

Du är min bästa vän, mannen i mitt liv och den jag litar på till hundra procent. Med dig skäms jag aldrig över saker jag gör och jag är alltid bekväm nog att vara mig själv tillsammans med dig. Du ger mig alltid kloka råd när jag är velig i mina beslut, och du får mig att sluta älta saker när jag grottar ner mig för mycket i någonting. Du är precis den jag behöver i mitt liv, du är den pusselbit som tidigare har saknats. Du och jag föralltid. Tills döden skiljer oss åt. Älskar dig finaste Calle. 

Middag på Texas Longhorn. Calle åt en 600grams burgare och jag åt quesadillas. 

Sen blev det brownie med walnötter och vaniljglass. Gudomligt gott! 


Och sen en citroncheesecake med hallon. Också otroligt gott. 


Men nu kör vi vidare med 5 dagars strikt diet. Har ju trots allt 300 gram kvar till mitt mål. Deadline är på söndag. Wish me luck! 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback