Promenad, bakning och viktnedgång!

Idag har jag och Liam tagit lång sovmorgon till 10:30. Så jäkla skönt! Sen gick vi iväg på en timmes promenad i rask takt, och gud så skönt det var! Hundarna var grymt duktiga också och drog inget i kopplet. Träning ger verkligen färdighet även på den fronten. 

När vi kom hem satte jag igång och bakade lussebullar och kringlor. Sen kokade jag massor med risgrynsgröt. Imorgon är det ätardag och dessutom lucia, och det tänker vi fira ordentligt. Idag stod förresten vågen på 60.3 kg. Tänk att jag har 0.3 kg kvar till mitt mål nu. Helt ofattbart. 




Hoppas ni har haft en helt fantastisk kväll. Det har vi haft, så nu ska vi sova. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback