Polis, paket och promenad!

Idag har vi varit hos Täby polisen och fixat pass till mig och Liam. Det var grymt svårt att få honom att sitta rakt, kolla in i kameran och inte göra en massa grimarser. Men tillslut fick vi till det! Anledningen till att vi behöver pass är ju för att den 21/12 åker vi iväg till Teneriffa. Ska bli så roligt! Bara tre veckor kvar nu :) 

Sen gick vi in i Täby centrum, och jag matade Liam medan Calle letade julklappar och födelsedagspresenter till sina tre systersöner. Skönt att vi kunde fixa det så snabbt som vi gjorde. Ibland är de så svårt att hitta bra presenter tycker jag. Men inte idag! Jag kunde heller inte låta bli att köpa denna underbara långklänning. Den gör sig inte så bra på galge men är helt fantastisk när den är påklädd. Såå nästa gång jag har på mig den ska ni få se hur den ser ut. Lovely! 

Efter en lugn eftermiddag tog vi oss en 5km promenad bort till byle allé, som är ert grymt fint nybyggt område. Vi älskar att gå omkring där och bara drömma oss bort till framtiden, då vi ska bo i hus. Men nu ska vi mysa resten av kvällen och bara ta det lugnt. Hoppas ni har haft en bra start på veckan :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback