Målet uppnått!

I torsdags nådde jag mitt mål. Då hade jag gått ner 19.3 kg på 3.5 månad. Sjukt stolt över mig själv! Imorgon åker vi till Teneriffa så nu ska jag träna, gå promenader, umgås med min familj och äta gott. Sen efter nyår tar jag tag i kosten igen. Delar med mig av exakta mål jag vill uppnå när vi kommit hem från resan :) 


Idag fick jag även en tidig julklapp av Calle. Superfina träningstajts från betterbodies som jag har önskat mig. Så fina! Måste faktiskt säga att det blir roligare att träna när man känner sig lite fin :) 




Kommentarer
Carrå säger:

Jävlar kvinna imponerad över hur du ser ut efter att just ha fött barn märks att det går fortare att komma tillbaka när en har hållt igång under grav och innan för mkg har det gått långsamt haha!

Svar: Tack, vad snäll du är! Höll ju igång hyfsat fram tills jag blev sjuk, så det kanske är så att det hjälper en att komma tillbaka fortare. Men tror faktiskt det mesta beror på att jag ändrat kosten nu efter att Liam föddes. Det är sjukt hur viktig kosten är egentligen :) Hoppas allt är bra med dig! kram
Emma Gulding Jerrewing

2014-12-23 | 08:39:50
Carrå säger:

Ja kosten är ju typ 80 procent, sägs ju att magmuskler skapas i köket;). Men tror det hjälper mycket stt hålla igång innan också:), ich kanske inte gå upp 45 kg i vikt som jag gjorde hahah.

Svar: Haha jaa men precis :) emmajerrewing.vimedbarn.se är adressen :)
Emma Gulding Jerrewing

2015-01-05 | 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback