Vår framtidsplan

Idag har jag fixat med massa saker och bara tagit det lugnt. Det är svårare än man tror att vila ;) Efter att ha pratat med min läkare, mamma, Calle och några vänner så kom jag fram till att ta studieuppehåll från och med höstterminen ändå.
 
Läkaren sa igår innan jag skrevs ut från sjukhuset, att havandeskapsförgiftningen bara kommer bli värre och värre. Hon trodde även att jag skulle behöva läggas in på sjukhus fler gånger innan bebis kom. Plus att jag behöver gå på minst ett läkarbesök i veckan och hålla koll på både mig och prinsen. Läkaren lät även ganska övertygad om att bebis kommer behöva komma några veckor tidigt! Så vi fick helt enkelt ändra om vår plan lite :) och nu känns det faktiskt riktigt bra! Här är ett litet bildcollage på vad vi gjort under dagen :) 
 

Och idag har dessutom 80% av graviditeten gått. 4 femtedelar har gått och då är det fasiken inte långt kvar! Tänk att snart är han här, våran lilla son ❤️ 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback