Jobb och slit!

Två jobbdagar är nu till ända, och jag har bara tre dagar kvar att jobba på särskolan. Sen jobbar jag ju lördagen denhär veckan på minisats, men det räknas nästan inte, det är ju så få timmar ;) men snart får jag ledigt! 

Annars så rullar dagarna på fint! Mina fötter har inte varit alls lika svullna nu när vädret blivit lite svalare, så de är skönt! Men mina händer och mitt karpaltunnelsyndrom har blivit desto värre. Var hos sjukgymnasten idag och fick prova ut handledsskydd som ska hjälpa mig motverka att mina symptom blir värre. Hoppas att det hjälper, för det är fasiken jobbigt att händerna domnar bort helatiden. Men nu ska jag sova och hoppas på att resten av jobbveckan går fort som tusan! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback