Första veckodagen!

Jobbade på särskolans låg- och mellanstadie mellan 8-16 idag. Och fick under dagen massa bra råd från studievägledaren, så nu ska vi fundera ordentligt här hemma innan vi bestämmer om jag ska plugga till hösten eller inte. Lutar åt att jag ska prova på det och isåfall pausa mitt i terminen om jag känner att det inte går. Vill ju så gärna lösa allt på bästa möjliga sätt! Sen åkte jag hem till mamma och pratade + åt lite glass och inväntade Calle. Sen bar det av till viggbyholm för att bada lite tillsammans med hundarna. Casper var som värsta fisken i vattnet och ville aldrig gå hem. Kiara tog mod till sig och simmade även hon helt frivilligt och verkade tycka om det mycket :) vattnet var svalt men inte kallt, och heeelt underbart att simma i. En underbar kväll, som gjort att vi alla nu ligger helt utslagna och är redo att sova. Godnatt på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback