Återbesök + vecka 33!

Idag började jag dagen med ett återbesök på Danderyds sjukhus. De tog mitt blodtryck som var 120/85, lyssnade på bebis hjärta med CTG och så fick jag lämna urinprov. Inga värden hade blivit sämre sen i onsdags så det var ju iallafall bra! Mitt normala blodtryck är 110/70 så lite har det ju stigit + att jag fortfarande har äggvita i urinen.. Men de sa ju och andra sidan att värdena förmodligen kommer bli sämre, så det är väl bara att vänja sig vid att det antingen visar likadant som innan eller värre ;) 

Idag gick jag ju även in i vecka 33! Tänk att det är max sju veckor kvar tills bebis kommer, förmodligen mindre än så. Helt galet ju! Längtar så sjukt mycket efter våran lilla prins nu. Hoppas sista tiden går fort❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback