Testat ny tränare!

Idag testade jag att träna för Niclas Haking. Han var väldigt noggrann och bra tycker jag! Han kom med väldigt mycket bra tips. Det som han tyckte var viktigast för mig att öva på var, att ha Tollan rak och fram till bettet på båda tyglarna + att inte "hjälpa" henne när det är träning. Väldigt vettiga saker! Detdär med att inte hjälpa henne har jag hört förrut, och att hon ska vara rak vet jag om. Men det är ingen direkt som tjatat på mig om det förrut (förutom mamma dårå). Så jag ska verkligen öva på att rakställa och försöka få både Tollan och mig själv att bli lika jämn i båda sidor, så att vi kan vara raka. Då hoppar hon så mycket bättre! Känns kul att äntligen få någonting konkret att arbeta med. Jag är taggad och motiverad nu :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback